Назіранні
Мэта: актывізаваць пазнавальную цікаўнасць,
паказаць сезонныя змены ў прыродзе зімой; развіваць уменні параўноўваць і
абагульняць звесткі на матэрыяле асабістых назіранняў, стымуляваць развіццё
назіральнасці, увагі і памяці.
Цыкал
назіранняў за з’явамі нежывой прыроды зімой
·
За месца размяшчэннем сонца на небасхіле, за зменамі
колеру неба ў першай палове дня;
·
“Зімовае сонца”, “Расставанне снега”;
·
“Снегапад”, “Мароз”, “Мяцеліца”;
·
“Вучыся чытаць кнігу прыроды: змены ў прыродзе зімой”;
·
“Першыя замаразкі на глебе”, “Першы снег”;
·
“З’яўленне лёду на сажалках, рэках”, “Устанаўленне
трывалага снежнага покрыва”.
Цыкал назіранняў за раслінамі зімой
·
Параўнанне верхавін і галінак розных дрэў.
·
За снегам на дрэвах.
·
“Як дрэвы апранаюць белае ўбранне?”
Цыкал назіранняў
за рознымі групамі жывёл зімой
·
Як паводзяць сябе ў марозы зімуючыя птушкі: “Варона,
сарока, галуб?”, “Верабей і сініца”.
·
Доўгатэрміновыя назіранні за птушкамі ў вялікі мароз і
адлігу.
·
Прагляд відэафільма “ Зімуючыя птушкі”.
·
Жыццё жывой прыроды зімой.
·
Па экалагічнай сцяжынцы “Паслухаем гукі зімы”.
·
Па слайдах і відэафільмах у розныя экасістэмы.
·
Па старонках Чырвонай кнігі: хто застаўся зімаваць - як яму дапамагаць?
·
“Зімовы парк”.
·
“Зімовы вадаём”.
·
“Падарожжа па слайдах, па картах”, “Валадарства Снежнай каралевы”
Доследы
·
“Як я стаў чараўніком: пераўтварэнне вады ў лёд”.
·
“Якія бываюць сняжынкі?”
·
“Якасці снега”.
·
“Лёд лягчэйшы за ваду”, “Кубікі соку”.
Комментариев нет:
Отправить комментарий